PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Thursday 1 March 2012

Pemakaian Premium Beautiful boleh membantu anda merawat penyakit gastrik

   CEGAH GASTRIK! sebelum merebak. Amalan pemakanan yang tidak seimbang dan waktu pengambilan makanan yang tidak menentu boleh mendatangkan pelbagai jenis pnyakit. Antara penyakit yang biasanya menyerang pada masa kini ialah penyakit gastrik.


    Gastritis adalah istilah umum yang menjelaskan mana-mana keradangan pada lapisan dinding perut. Kebanyakan pesakit gastrik akan merasa sakit perut, ia mungkin disertai dengan rasa loya dan muntah-muntah.Lazimnya, keradangan berpunca daripada jangkitan bakteria helicobacter pylori (H. pylori) yang turut menjadi penyebab utama kepada kebanyakan ulser perut.


Simptom gastrik   
   * Kesakitan semakin berkurangan atau bertambah apabila makan.  
   * Pedih pada ulu hati atau bahagian atas perut.  
   * Terasa loya.  
   * Terasa pedih, sakit seperti sengal atau lapar yang teruk pada perut  antara satu hingga tiga jam selepas makan atau tengah malam.  
   * Najis kehitaman atau berdarah (menunjukkan ulser sudah  berdarah).  
   * Kerap sendawa. 

    Masalah gastrik itu sebenarnya merupakan satu tanda amaran bahawa badan anda sudah menjadi semakin berasid. Akar umbi masalah gastrik ini adalah pengumpulan sisa-sisa toksik berasid yang terlalu banyak sejak bertahun-tahun dahulu. Jika turut merasai gejala lain yang berkaitan dengan badan berasid, anda harus mula untuk meneutralkan asid dalam badan sekarang juga! Bertindaklah sebelum ancaman asid itu berebak sampai ke buah pinggang dan organ-organ lain dalam badan. 

   Pemakaian Premium Beautiful boleh membantu anda merawat penyakit gastrik. Sinar infra merah jarak jauh (FIR)yang terdapat pada premium beautiful boleh membantu anda mengurangkan kandungan asid dalam badan.Bila anda sarungkan PB pada badan anda, cuba lihat kesannya. Badan anda akan terus mengeluarkan angin samaada sendawa yang kerap ataupun kentut. Pemakaian PB yang konsisten lama kelamaan blh mengurangkan anda dari mengidap penyakit gastrik

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.