PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Thursday 8 March 2012

BAGAIMANA PAKAIAN DALAM SERLAHKAN KECANTIKAN ANDA?



Pernahkan anda menatap tubuh sendiri di hadapan cermin?? 
Sesekali cubalah beri perhatian pada tubuh selain wajah tatkala melihat cermin. Perhatikan aset berharga anda yang melambangkan kewanitaan iaitu payudara. Adakah selama ini anda memberi perhatian yang teliti dalam soal perubahan bentuk dan posisi aset anda itu saban minggu, bulan atau tahun??

Hakikatnya jika anda benar-benar mengamati, anda pasti tahu apakah perubahannya kerana tubuh sering mengalami perubahan akibat pertambahan usia, berat badan, masalah kesihatan dan sebagainya

Pemilihan pakaian dalam perlu dititikberatkan sejak dari anak gadis atau masih muda lagi. Jika tidak,wujudlah bonjol lemak di atas garis bra belakang tubuh, lemak di bawah ketiak atau dipanggil second breast, payudara juga kelihatan jatuh akibat tidak ambil berat mengenai pemilihan pakaian dalam yang betul sejak dari awal. 

Menurut Lim Ai San, Penolong Pengerusi Eksekutif di rangkaian pakaian dalam Fleur, The Gardens, pakaian dalam bukanlah sekadar menutup payu dara sebaliknya ia memainkan peranan untuk menyokong dan memberi perlindungan sepenuhnya. Coli fesyen atau coli yang tidak sesuai di pakai berterusan boleh menyebabkan beberapa masalah kepada payudara. Justeru, perubahan bentuk atau masalah boleh berlaku kepada sesiapa jua namun ia boleh diperbaiki dengan pemilihan pakaian dalam yang betul.

"Pemilihan pakaian dalam yang betul dapat menyerlahkan aset tubuh dan kewanitaan. Anda pasti rasa menawan, seksi dan rasa yakin dengan memakai bra atau pakaian dalam yang sesuai. Elakkan memilih pakaian dalam kerana cantik sebaliknya anda akan rasa cantik kalau pakaian dalam itu betul dan sesuai."

(Petikan daripada Ruangan Kecantikan, Majalah HARMONI Keluaran 1 - 15 Februari 2012)

Takutkan jika tersalah memilih pakaian dalam. 

Ketahuilah bahawa pakaian dalam Premium Beautiful telah direka sebagai pakaian dalam pembentukan Kontur Badan Berteknologi FIR (Far Infrared Rays) untuk Kesihatan, Kecantikan dan Keyakinan.


Siri Pembentukan Kontur Payudara :
Membentuk kontur badan bahagian payudara dan mempesona dan menarik

Siri Pembentukan Kontur Pinggang :
Membentuk kontur badan bahagian pinggang agar lebih ramping dan terbentuk

Sistem Pembentukan Pinggul :
Membentuk kontur badan bahagian pinggul agar lebih menarik dan membantu mengempiskan perut

                                                     Ingin dapatkan khidmat rundingan percuma??
                                                     Free Trial Pakaian Dalam Premium Beautiful??
                                Call @ sms Ana 012-2647716 @ email : rozanah.kahar72@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.