PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 11 March 2012

APA ITU PREMIUM BEAUTIFUL



~~Premium Beautiful ialah korset no. 1 di Malaysia yang telah banyak membantu wanita2 Malaysia menyelesaikan masalah serta mengembalikan semula kecantikan, keyakinan dan kesihatan mereka pada tahap yang paling optimum.

~~Ianya bukan korset biasa, tetapi:
Fokus 70% untuk kesihatan dalaman dan luaran. 30% untuk pembentukan badan, dan 100% keyakinan kepada wanita.
Membantu melancarkan perjalanan darah dan meningkatkan kadar metabolisma dalam badan.
Yang menariknya, ia mempunyai Waranty seumur hidup. Ini bermakna, sebarang kerosakan atau koyak, boleh dihantar untuk pembaikan. Ianya PERCUMA
Ia mendapat pengiktirafan produk SUPERBRANDS. Ini bermakna Premium Beautiful sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran.

~~ Ia mengandungi Far Infra Red Rays (FIR).
Mendapat pengiktirafan antarabangsa, ACA (American Chiropratic Association)
Pengiktirafan daripada Pakar Sakit Belakang daripada USA, Qubec dan Kanada.
Fabrik Akwatek dan Akwadyne yg selalunya di gunakan untuk baju angkasawan
Fabrik yang boleh menstabilkan suhu badan. jika suhu persekitaran panas, Premium Beautiful boleh menyejukkan badan. Jika suhu persekitaran sejuk, Premium Beautiful boleh memanaskan badan si pemakai.
Menyah-bau badan si pemakai.

               http://anapremiumbeautiful.blogspot.com
                      call ana sekarang : 012-2647716

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.