PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Wednesday 22 February 2012

Wahai ibu-ibu selepas bersalin takutilah anda....


Selepas kelahiran cahaya mata, wanita yang pertama kali bergelar ibu pastinya kan menghadapati perubahan bentuk badan dalam hidup :(( Selain kehadiran orang baru yang bakal merubah kehidupan, ibu juga mungkin tidak dapat mengelak daripada merasa ketidakselesaan selepas proses bersalin..


Perut masih boroi dan anda kelihatan lebih besar. Buah dada anda juga besar dan bahagian atas kaki anda berasa berat. Ibu yang baru melahirkan mungkin akan mengalami sedikit ketidakselesaan malahan berasa sakit pada hari-hari pertama selepas kelahiran. Sementara anda di hospital, tanyalah pada doktor/bidan yang melawat anda sekiranya perkara ini merisaukan anda.

Akan  tetapi ada berita baik untuk anda.Anda boleh menarik nafas lega apabila anda merasai 1 set premium beautiful selepas proses bersalin dan bagaimana premium beautiful boleh mengurangkan kesakitan dan kesan yang amat menakjubkan.

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.