PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 12 February 2012

BOLEH MEMBANTU SEBARANG MASALAH HAID ANDA...CUBALAH..

Premium Beautiful direka cipta sesuai dipakai semasa period, malah amatlah digalakkan untuk meningkatkan tahap kesihatan wanita. Kebaikan pemakaian semasa haid : 
* mengurangkan rasa sakit semasa haid
* melancarkan pembuangan darah kotor / toksin melalui period
* menstabilkan hormon 
* mengatur period setiap bulan (setiap period yang tidak lancar ,sila moniter kesannya)
* mengurangkan dan seterusnya menyembuhkan senggugut
__________________________________________________________________________________
Nota :
~ Semasa pemakaian bulan pertama Premium Beautiful, sila perhatikan (notice) period yang keluar. Ada diantaranya, darah-darah lama yang terperangkap didalam rahim, ini menyihatkan rahim kita.
~ Girdle dipakai tanpa seluar dalam untuk proses pembentukkan semula punggung tanpa garis seluar dalam, tetapi dimaafkan / dibolehkan memakai seluar dalam semasa period sahaja.
~ Ambil perhatian jika ia mengidap 'selalu lewat datang haid' dan sedikit kuantiti yang keluar - ini akan menggalakkan peningkatan berat badan (ini adalah disease syntom). Anda dinasihatkan untuk berjumpa doktor sakit puan dan membuat rawatan screeming rahim.

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.