PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Monday 27 February 2012

MENGATASI GEMUK AIR


Bagaimana untuk mengatasi Gemuk Air. Sebelum ni kita dah tau punca-punca wanita gemuk.... Kadar sodium yang terlalu tinggi dalam tubuh, dehidrasi, ubat-ubatan dan pengaruh hormon boleh menyebabkan berat badan bertambah. Paling rawai wanita terutama di Asia menghadapi masalah gemuk air. Sebenarnya, menurut para ahli dari Mayo Clinic, “gemuk air” kebanyakan disebabkan kerana kekurangan minum air putih. Ingat minum air putih ikut berat badan, Setiap 25Kg badan mesti minum 1L air. Kalau tidak badan tidak cukup air. Untuk mengatasi gemuk air ini, ada beberapa cara yang boleh kita dilakukan sendiri.


Cadangan 1
Sila minum air putih dan elakkan air manis atau soda. Penting!!! Dengan menggantikan air manis dengan air putih badan korang boleh elakkan dehidrasi kat badan korang yang menyebabkan penyebab water retention. Air putih yang terbaik untuk diminum adalah air "HIDUP" iaitu air yang mengandungi mineral... bukanlah air KOSONG yang hanya menghilangkan kehausan.

Cadangan 2
Berolahraga setiap hari. Aktiviti yang cergas seperti berjogging boleh meningkatkan degupan jantung korang dan membuat kita berpeluh. Bila aktiviti berolahraga dilakukan secara rutin, ia dapat membantu keseimbangan air dalam badan.


Cadangan 3
Kurangkan garam dalam makanan yang kita makan. Sodium (garam) adalah penyebab utama air berlebihan dalam tubuh badan (water retention). Kebanyakan garam bersifat asid... So jauhkan garam asid dan gunakan garam alkali seperti "Garam Buluh".

Cadangan 4

 

 Makan lebih banyak sayuran dan buah-buahan. Sila makan buah dan sayur-sayuran.. Banyak lagi bagus. Penting untuk kesihatan dan kecantikan " especially gurls". Selain itu, makan makanan yang ada unsur karbohidrat kompleks dan protein. Karbohidrat kompleks dan protein akan membantu fungsi-fungsi dalam badan untuk detox jumlah sodium yang berlebihan. 

Air Sempurna


Selain daripada itu... kami boleh bantu dengan produk detok hebat yang dapat menyahkan gemuk air secara mudah.. tidak menyiksakan dan berlaku secara semulajadi...

******************************************************


                   RUNDING CARA PERCUMA : ANA 012-2647716

1 comment:

  1. assalam....
    nice blog dear...bnyak info...singgahlah blog sya nanti ye...
    www.beautyummi.blogspot.com

    ReplyDelete

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.