PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Tuesday 24 April 2012

TESTIMONI PENGGUNA PREMIUM BEAUTIFUL - FIBROID MENGECUT


Testimoni ini saya ambil dari ruangan forum di internet, utk dikongsi bersama pelawat blog ini. 1. mengenai fibroid


" Ia memang benar saya mempunyai fibroid sebesar 11x8cm, dulunya dah boleh rasa dengan jari. Kini sudah hilang. Doktor dah sahkan tak perlu  melakukan pembedahan sekarang. Memang hebat betul baju dalam ajaib ni. Saya akan terus pakai sebab ia seperti dah berjasa dengan saya demi kesihatan yang saya alami.
              Puan Normah Md. Din 30an 3orang anak

2. Semasa diperkenalkan dengan Premium Beautiful oleh seorang rakan, saya sedikitpun tidak berminat untuk memiliknya kerana memang tiada masalah berat badan dan sudah mengetahui harganya yang tinggi. Tetapi setelah mendengar dengan terperinci tentang kebaikan Premium Beautiful ini timbul minat untuk mencubanya apatah lagi ia lebih menjurus kepada kesihatan dan yang paling penting ia dapat mencegah dari barah kanser payudara dan ovari. Pada saya kesihatan itu tidak ternilai harganya dengan wang ringgit.


Setelah 2 minggu memakainya, banyak perkembangan positif yang terjadi pada diri saya. Kulit semakin halus, kematu di jari hilang, badan pula terasa lebih ringan, cergas, bertenaga dan ceria. Suami yang tidak pernah memuji, sudah mula mengatakan potongan badan saya semakin cantik, lebih-lebih lagi memakai kebaya. Yang menariknya hubungan suami isteri menjadi semakin intim dan erat. Lebih membanggakan lagi, ramai yg mengatakan potongan badan saya seperti 'anak dara' walaupun hakikatnya saya sudah ada seorang 'anak dara sunti'.

Syukur alhamdulillah kerana telah dipertemukan dengan PREMIUM BEAUTIFUL. 

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.