PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Thursday 12 April 2012

TIDAK!!!! AKU GEMUK SELEPAS BERSALIN ANAK SULUNG!!!


                         Haa..macamana dengan tajuk di atas..takut tak? 

Mungkin anda adalah salah seorang di kalangan ibu-ibu yang baru melahirkan anak dan mengalami perubahan pertambahan berat badan atau dalam bahasa berlapiknya "GEMUK"
Ada beberapa sebab mengapa wanita-wanita selepas melahirkan anak menjadi gemuk. Wanita semasa hamil akan meningkat berat badan secara semulajadi. Hal ini kerana semasa hamil perubahan hormon berlaku yang menyebabkan badan mengumpul lemak dan air.

Ketahuilah lemak yang terkumpul ini akan digunakan untuk membuat susu ibu selepas proses kelahiran anak terjadi. Salah satu sebab mengapa wanita menjadi gemuk selepas melahirkan anak adalah kerana TIDAK MENYUSUKAN ANAK DENGAN SUSU IBU.
Jika wanita tidak menyusukan susunya kepada anak, lemak tadi akan terus terkumpul didalam badan dan bermula la episod yang banyak wanita tidak inginkan dalam hidup mereka..iaitu mereka akan terarah menjadi GEMUK!!!!

Pun begitu, wanita-wanita harus mengetahui juga bahawa selepas melahirkan anak, kadar metabolisme dalam badan juga akan menurun dan ini juga menjadi penyebab kepada senangnya "GEMUK" ini melekat di badan anda...

Oleh itu adakah anda hanya mahu berdiam diri dan membiarkankan en "GEMUK" menghuni badan anda yang cantik itu? Adakah cara yang berkesan dan selamat yang boleh digunakan selain dari membuat riadah seharian, makan pil2 yang tidak diketahui kesannya pada setiap individu yang berlainan???

JAWAPANNYA adalah mengenakan PREMIUM BEAUTIFUL 8 jam sehari di badan anda!!!

PREMIUM BEAUTIFUL Mampu  :>>>>>>>>

                                                                              >>>>>>>>>>>>jadikan diri anda begini
                                                                                                   

* Membilas lemak2 didalam badan anda keluar terus dari badan
* Meningkatkan kadar metabolisme dalam badan ( 1 jam pakai = 900 kalori terbakar)
* Meningkatkan pengeluaran susu dalam tempoh berpantang anda
* Mengembalikan bentuk badan yang cantik pada anda selepas bersalin
* Menstabilkan kembali hormon didalam badan tanpa makan apa2 ubat!!!!
* Mengangkat kembali rahim anda yang jatuh
* Meningkatkan lagi keyakinan diri
* Membuatkan SUAMI ANDA tersenyum dan terus menagih kasih dari ANDA..


                                       HUBUNGI HOTLINE: ANA  012-2647716
                          @ EMAIL: rozanah.kahar72@yahoo.com (sekarang)
!

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.