PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Friday 20 April 2012

TESTIMONI KEJAYAAN PREMIUM BEAUTIFUL


Pn Shima Bt Ismail, seorang 'staff-nurse' memiliki kemahiran berkomunikasi dengan ICT, blog. Tetapi kemahiran beliau mungkin tidak disedari telah memberikan manfaat bukan sahaja dari segi kesan memakai Premium Beautiful malah bagaimana menjana pendapatan menerusi bisnes "online". Bekerja dari rumah atau "Home-Based Business". Ikuti perkongsian beliau dalam memakai Premium Beautiful dan bisnes ini.

"Sebelum ini dah cuba pelbagai cara untuk turunkan berat badan. Tapi kalau orang lain tengok tentu bukan masalah yang besar tapi bagi saya dengan berat badan pernah mencecah 55kg cukup membuatkan saya 'stress' (tekanan)". Jadi bagaimana?" Sebelum ini pernah berhabis RM6K untuk satu "Slimming-Programe" tapi tak turun2 malah semakin 'stress' kerana tiap-tiap bulan bayar hutang kad kredit...memang menyesal...tapi nak buat macam mana?". "Kalaulah saya kenal dengan Premium Beautiful waktu itu...alangkah indahnya. Tapi kini saya sangat bertuah kerana telah memakai Premium Beautiful setelah diperkenalkan oleh seorang kawan". Bagi saya kesan memakai Premium Beautiful telah membantu membentuk semula kontur bentuk badan, kualiti kesihatan semakin meningkat dan memiliki keyakinan yang lebih yakin.


"Setelah pakai Premium Beautiful bentuk badan nampak lebih kemas...berat badan turun  2kg, termasuklah hilang lemak2 (yang ku benci) di belakang badan, perut yang "flabby" pun serta-merta bertukar menjadi SLIM (berbentuk sempurna) dan rasa cantik. Badan terasa ringan dan taklah malas lagi untuk buat kerja ke sana-sini."
Tambahnya lagi, "...dari segi dalaman, masalah buasir semakin baik kerana bila pakai Premium Beautiful saya sengkak perut naik ke atas dan logiknya buasir dah tiada lagi. Migrain saya pun hilang...kalau tak sebelum ini sekejap2 'migrain' 'then menses' datang awal kalau tak sebelum ini asyik 'delay' aje. Dan senggugut pun tak sakit sebab saya perasaan darah kotor yang keluar pun nampak 'fresh' kurang 'clot...'".


Menariknya lagi, "sebelum ini segan nak pakai kebaya nyonya idaman untuk hari raya nanti. Saya dah cuba dan hasilnya 'superb' dan sekarang, saya rasa amat selasa memakai Premium Beautiful walaupun pada mulanya terasa agak kurang selesa (ketat) tetapi kini tidak sampai 5 minit dah boleh pakai kerana ada teknik yang betul". "Sekarang kalau tak pakai Premium Beautiful  rasa lain macam, badan rasa longgar kerana tidak ada 'grip', sebab tu saya menggunakan setiap hari termasuklah bila keluar bekerja atau keluar rumah,...makanya saya lebih yakin berhadapan dengan orang apabila memakai Premium Beautiful".

. Berdasarkan pengalaman beliau, adalah amat merugikan kalau seorang wanita tidak memakai Premium Beautiful, cuma tukar aje baju dalam biasa kepada pakaian dalam pembentukan kontur badan berteknologi FIR. Cantik dapat, sihat dapat dan yakin pun dapat.


Lagi satu, beliau akhirnya ambil keputusan untuk berkongsi rahsia kecantikan, kesihatan dan keyakinan memakai Premium Beautiful kepada sesiapa sahaja yang berminat. "Setelah yakin kehebatan produk, saya memulakan bisnes Premium Beautiful secara on-line dan face-to-face dan bulan pertama pendapatan mencecah hampir RM7K, hutang dapat dilangsaikan...dan paling penting saya dapat menguasai bagaimana mengurus sistem pengurusan kewangan". Tidaklah seperti kata pepatah, "dapat hujung pangkal lesap", sebagaimana orang kita bila bisnes. Inilah uniknya, bisnes bersama 'super-networking' Premium Beautiful iaitu TNPOD8581HAI-O.

Menerusi Premium Beautiful beliau mendapat, "kesihatan, kecantikan dan keyakinan", satu lagi kewangan. Premium Beautiful (PB) bukan saja untuk cantik tetapi 70% untuk kesihatan dan 30% untuk kecantikan dan keyakinan diri.

Tukarlah baju dalam biasa kepada baju dalam luar biasa iaitu PREMIUM BEAUTIFUL membentuk kontur badan supaya nampak anggun dan bergaya. (pengurusan kewangan). Anda bagaimana? JOM JOIN KITA!

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.