PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 10 June 2012

4 BENTUK TUBUH WANITA YANG MENGIURKAN LELAKI @ SUAMI

1. PAYUDARA YANG MONTOK DAN BERISI

- Bagi lelaki, payudara wanita paling indah ketika berusia 20-an. Maklumlah ketika ini payudara wanita masih mengkal, montok, padat berisi dan juga terlihat lurah yang menggiurkan.

2. PINGGANG YANG RAMPING

- Bentuk tubuh jam pasir memang menjadi idaman wanita. Sejak berabad dahulu hingga kini, wanita berusaha keras untuk memiliki bentuk pinggang dengan MEMAKAI KORSET, diet ketat hinggalah pembedahan plastik. Semakin ramping, semakin lelaki tergila-gilakannya.

3. PUNGGUNG YANG BULAT

- Ada yang kata punggung besar memudahkan wanita untuk bersalin dan mantap ketika melakukan seks bersama suami.

4. PERUT KEMPIS

- Perut kempis menandakan wanita pandai merawat diri dan menitikberatkan kesihatan dan kecantikan bentuk tubuhnya. Kalau perut buncit dan ‘berlipat-lipat’ tentu bukan pandangan yang indah buat suami saksikan kala kamu ‘bersama’.

Untuk dapatkan bentuk tubuh seperti di atas sangat mudah!!! Macam mana??? Dengan pemakaian Premium Beautiful. Dengan memakai Premium Beautiful, anda pasti akan mendapat 4 bentuk tubuh di atas. CONFIRM!!!

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.