PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Sunday 6 May 2012

TESTIMONI; MENGEKALKAN DAN MEMBENTUK KONTUR TUBUH BADAN

KECANTIKAN ,KESIHATAN DAN KEYAKINAN DIRI IMPIAN SETIAP WANITA


       Saya tidak pernah terfikir akan kehilangan 8kg dari berat badan, apatah lagi memiliki bentuk tubuh seperti sekarang ini. Rupanya tanggapan negatif saya pada Premium Beautiful adalah salah belaka. Mungkin kerana saya telah berputus asa atas pengalaman lalu dan ia membuatkan saya lebih berhati-hati kerana tidak ingin tertipu lagi.


       Memang sebelum ini saya amat risau dengan berat badan terutama setelah melahirkan anak kedua. Oleh kerana ghairah untuk menguruskan badan , saya telah melabur lebih kurang RM3000 untuk mengikut program pengurusan badan. Pada mulanya saya gembira kerana berat badan berkurangan sedikit. Tetapi apabila saya berhenti mengikuti program itu, berat badan saya mula meningkat kembali sehingga 75kg. Kemudian saya mencuba pula pakaian pembentukan badan dari jenama lain tetapi sia-sia segala pelaburan saya. Selepas dari itu saya tak berminat lagi terhadap produk @ program pengurusan badan yang ditawarkan.


        Saya juga tidak menyangka sikap sabar serta tidak pernah putus asa , rakan saya memperkenalkan pakaian pembentukan badan Premium Beautiful, ini telah mengubah bentuk badan , terutamanya tanggapan negatif saya pada produk untuk menguruskan badan. Tidak seperti pakaian pembentukan badan yang lain, Premium Beautiful saya rasa lebih yakin dan selesa. Ia membantu mengurangkan 8kg berat badan saya hanya dalam masa 5 bulan sahaja, kini berat badan saya 63kg. Saya akan terus memakai Premium Beautiful untuk mendapatkan bentuk badan yang saya idamkan selama ini disamping kesihatan yang baik dan terjamin. Ini terbukti kerana sakit belakang dan kejang kaki yang sering saya hidapi telah berkurangan, badan juga rasa lebih segar. Selain itu juga ia membantu mengeratkan hubungan suami dan isteri. 
                                    ~Pn. Rozita binti Othman




                         Call Ana sekarang untuk order 012-2647716

No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.