PREMIUM BEAUTIFUL

PREMIUM BEAUTIFUL
PAKAIAN DALAM PEMBENTUKAN BADAN ----- Penjagaan bentuk badan adalah faktor yang penting bagi kedua-dua jantina. Namun, ia adalah faktor yang paling penting bagi kaum wanita. Pada umumnya, bentuk badan yang abnormal adalah disebabkan oleh gaya hidup dan amalan-amalan yang tidak sihat. Disini, terdapat beberapa cara untuk mengekalkan bentuk badan yang sihat dan seimbang : 1) Jangan menahan lapar. 2) Jangan makan secara berlebihan. 3) Amalkan gaya pemakanan yang sihat. 4) Bersarapan. 5) Mengamalkan makan malam yang ringan. 6) Minum sekurang-kurangnya 8-10 gelas sehari (AIR BIO-AURA) 7) Selalu bersenam. 8) Dapatkan masa rehat yang cukup. 9) Pakai PREMIUM BEAUTIFUL _________________________________________________________________________________________________________________

Monday 16 January 2012

HERBAL MAHARANI-TE ZHI BAI FENG WAN


   Antara khazanah perubatan dan amalan kesihatan tertua khusus untuk wanita. Ramuan khasnya telah menyerlahkan kehebatan dan keterampilan wanita sehingga kini. HERBAL MAHARANI masih tetap menjadi pilihan utama dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan wanita diseluruh dunia. Amalan berterusan akan manfaatkan kesihatan keseluruhan. 

HERBAL MAHARANI HEBAT DAN UNIK KERANA :
  • Menyelesaikan masalah wanita dan remaja (keputihan, peredaran haid, senggugut dll)
  • Menguat dan mengecutkan (otot-otot rahim, sistem peranakan dan amalan selepas bersalin) 
  • Melegakan masalah (sakit pinggang, sakit belakang, sendi, lutut, migrain, angin dalam badan, lenguh-lenguh kebas dan urat saraf)
  • Melambatkan jangka masa Monopouse (pengaktifan hormon estrogen, progrestron dan androgen wanita)
  • Sistem organ dalam tubuh akan berfungsi dengan baik (anti penuaan, awet muda, kecantikan dan kesuburan)
  • Menegang dan memberi keanjalan pada kulit (payudara, ovari, kawasan perut selepas bersalin, pinggul dll)
  • Meningkatkan kadar metabolisme (sel darah, minda, tekanan darah, menghilangkan kelesuan, kebahagiaan kepada pasangan dll)
Cara pengambilan :-
   1/2 bola - setiap hari, sebelum makan (semasa ketiadaan haid)


No comments:

Post a Comment

KISAH BENAR TERHEBAT

KISAH BENAR TERHEBAT
Jiran saya seorang guru terlalu impikan seorang cahayamata setelah kali terakhir bersalin 10 tahun lalu. Empat hari sebelum Aidilfitri 2011, membeli girdle sahaja supaya nampak kurus. Tapi rezeki Allah terus bagi bonus. Pada hari ini 8 hb Januari 2012, doktor menyatakan dirinya insyaAllah bersalin pada Ogos nanti. Kami doakan kandungannya sihat sejahtera.